„Dă un link să văd”


Cred că nu greşesc dacă spun că majoriatea ştim bancul cu programatorii care discută pe Yahoo Messenger despre vreme

„Bă, afară ninge!”

Răspunsul celuilalt vine prompt:

„Dă un link să văd!”

Ei bine astăzi am avut parte de porţia mea de distracţie self-inflicted, când am accesat siteul UPS pentru a vedea care este statusul în cazul unui pachet care ştiam că urmează sa-mi fie livrat. Pe siteul lor, la comanda mea, scria mare şi clar (mă rog, atât cât poate fi de clară olandeza pentru procesorul meu central, care la momentul de faţă mai are de asimilat multe pe tema asta): „Pachet livrat!”. Reacţia mea instantă a fost „HUHHH!!!” întrucât ştiam că poştaşii nu pătrund în casele oamenilor prin efracţie, iar eu nu-i deschisesem în nici un caz uşa. Recunosc că mi-au trebuit câteva secunde bune ca să procesez informaţia (să tot fi fost vreo 13,5 secunde?) şi am ajuns la concluzia de bun simţ că pachetul mă aşteaptă de ceva timp la vecin. Cum de nu am auzit soneria nu pot să explic nici dacă îmi puneţi becul în faţă şi dacă viaţa mea ar depinde de răspuns. În alte căteva secunde bănuiala s-a adeverit şi astfel am intrat în posesia pachetului.

De unde şi concluzia: aveţi încredere în linkuri – dacă ele spun că ninge, sunt şanse mari să fie aşa.

Lasă un răspuns

